tiistai 9. huhtikuuta 2013

Bonsai-puu LCHF dieetillä

Pari viikkoa sitten näytin meidän keittiötä vähän suuremmassa mittakaavassa, postauksen voitte nähdä vielä tästä. Nämä seuraavat yksityiskohdat ovat myös keittiöstämme, kauniita mutta samalla myös käytännöllisiä esineitä!


Bonsai-puu on päässyt hellan viereen ja vaikka tuo paikka vaikuttaisi olevan maailman huonoin millekkään kasville, jostakin kumman syystä se tuntuu viihtyvän tuossa hyvin. Onkohan syynä se, että hana on tuossa lähellä, tai saako se lisävoimaa paistinpannusta roiskuvista rasvoista... ?


 Vanhoissa mittakupeissa säilytetään tulitikkuaskeja...



Maitokannu, joka ei sitten kestänytkään tiskaamista niin hyvin sai uuden tehtävän. Se tarjoaa nyt hyvän paikan puisille kauhoille ja lastoille ja sopii kauniisti tuohon valkoisen leipälaatikon seuraan!


9 kommenttia:

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel kirjoitti...

Grattis i efterskott från mig :)! Oj, vilken trevlig helg ni ser ut att ha haft i Helsingfors. Speciellt hotellfrukosten såg verkligen toppen ut! Själv brukar jag också bli väldigt ivrig på hotellfrukost, även om jag annars tycker att frukost är en ganska tråkig måltid, haha.

Susanna/Huvikumpu Living kirjoitti...

Tack Jenny! Hotellfrukosten var nog jätte bra speciellt jämfört med utbudet och servicen hemma ;)

Tiia / Littlebigthings kirjoitti...

Ompas ihania yksityiskohtia! Bonsaipuu olis mullakin haaveena, täytyy vaan vähän kehittyä viherpeukalona ennen kuin uskaltaa sen ostaa :)

Kamomilla kirjoitti...

Hauska otsikko- kyllä mä ensin vähän ihmettelin...

Susanna/Huvikumpu Living kirjoitti...

Voi kiitos kommentisasi littlebigthings! Mä olen yleensä tosi huono pitämään kasvit elossa, mutta jotenkin tuon kanssa olen onnistunut... no niin nyt kun olen sanonut sen ääneen se varmaan kupsahtaa huomenna ;)

Susanna/Huvikumpu Living kirjoitti...

Ha haa Camilla, kiitos!

Tiia / Littlebigthings kirjoitti...

Hihih :D No toivottavasti ei! Nää kasvihommat on kyllä vähän sellasia että ei pitäis koskaan manata... ;)

Rouva Hyrskyn Myrskyn kirjoitti...

Ihana maitokannu, lukee suomeksi maito! Minulle ei juurikaan suomenkielisiä astioita tms ole vastaan tullut, ellei ne ole käsityöharrastajien omia kädentöitä.

Susanna/Huvikumpu Living kirjoitti...

Ihan totta muuten Rouva Hyrskyn Myrskyn :) Enpä ollut tuota ajatellutkaan, mutta niinhän se on että harvemmin näkee näitä tekstejä ihan suomeksi. Tämä kannu on ollut minulla jo aika kauan, jostakin sisustusliikkeestä olen sen kyllä ostanut, ihan täältä Vaasasta. Hauskaa maanantai-illan jatkoa!